به رنگ آینه

نوشته ها وگزیده ها

به رنگ آینه

نوشته ها وگزیده ها

یادداشتی پیرامون شهدای هسته ای ایران به همراه تصاویری از عصر ایر

ظهر 21دی ماه 1390  باری دیگر قاتلان وتروریست ها که انگشت خودشان را گزیده بودند واز تعجب پیشرفت هسته ای این مرز وبوم را نمی توانستند ببینند دختری را یتیم کردند ودل هر ایرانی را پرا از نفرت از اسراییل وحامیانش کردند.
این اقدام تروریستی که اکثر  رسانه های جهان حتی سی ان ان و الجزیره هم با پرداختن به آن انگشت اتهام را به سوی موساد و سیا نشانه رفتند؛ سومین ترور دانشمندان هسته ای ایرانی در سال های اخیر محسوب می شود.
 
البته این ترور شوم بار دیگر ادعاهای برخی محافل شبه روشنفکری داخلی را مبنی بر آنچه که توهم توطئه در میان ایرانیان می خوانند و اعتقاد به این نگرش که غرب از پیشرفت کشور استقبال می کند را برای چندمین بار با ناکامی عملی مواجه ساخت.
 
ترور آن هم در محیط دانشگاه و از سوی مدعیان حقوق بشر و سکوت سازمان های حقوق بشری در برابر این اقدامات شوم، حرکت تازه ای برای مردم ما نیست. در اقدام جنون آمیز اخیر گناه سازمان های بین المللی چون آژانس انرژی هسته ای کم تر از گناه طراحان آمریکایی و صهیونیست آن نیست.
 
اگر جامعه جهانی و سازمان ملل ترورهای قبلی دانشمندان ایرانی را محکوم و تدابیر جدی برای توقف این روند اتخاذ می کردند، امروز شاهد کشته شدن  دانشمندان ایرانی نبودیم. عاملین اصلی ترور دانشمندان ایرانی به حدی آشکارند که حتی علیرضا نوری زاده ضد انقلاب هم با درک این واقعیت آمریکا و اسرائیل را متهم اصلی می داند.

جمع شدن سران کشورهای غیر متعهد درتهران این روزها فرصت مناسبی است تا باری دیگر خوی ددمنشی دشمنان ایران رو گردد وبدانند دراین سرزمین سوای از چپو راست بودن همه ایرانی هستیم وبا این خوکهای کثیف صهیونیستی مبارزه خواهیم نمود تا نابودی آنها

دراینجا تصاویری را مشاهده نمایید که بنده از عصر ایران دریافت نمودم  وهمین باعث شد تا انگیزه ای برای نوشتن پیدا کنم وبا دیدن این تصاویر شما خواننده گرامی هم اطلاع رسانی نمایید با قلم هاتان تا همه بدانند ایرانی اگر چه با مشکلاتی ائم از سیاسی و اقتصادی دست وپنجه نرم می کند اما از پا نمی نشیند تا نابودی تمام دشمنان وطنش ودشمنان اسلام

تصاویر را از اینجا مشاهده نمایید.

علی احسانی مقدم
کارشناس مرکز اسناد وکتابخانه ملی فارس

دکتر محمد علی رنجبر


 

دکتر محمد علی رنجبر (متولد 1341 شهرستان آباده استان فارس)پژوهشگرتاریخ واستادیار دانشگاه شیرازاست. 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...