به رنگ آینه

نوشته ها وگزیده ها

به رنگ آینه

نوشته ها وگزیده ها

استاد پویا نیا

دمی با استادعلی  پویا نیا ؛چهره برتر  موسیقی سنتی فارس ؛شیراز بخش آرشیو شفاهی مرکز اسناد وکتابخانه ملی فارس زمستان ۸۹.

 

poya

نظرات 6 + ارسال نظر
اشکان جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.ariyanairan.blogfa.com/

درود بر دوست گرامی و مهربانم؛
سپاسگزارم از پیشگاه گرمتان؛
استاد علی پویا نیا را نمی شناختم. خرسندم که ایشان را شناساندید.
پیروز باشی.

عندلیب جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

با درود و مهر و ارادت

اشکان یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://ariyanairan.blogfa.com/

درود بر دوست خوب و گرامی؛
دلمان برای نوشته های نیکتان تنگ شده است.
چشم به دیدار جستارها و نوشتارت هستم.
امیدوارم که خوب و سلامت باشید.

محمد رضا چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 10:49 ق.ظ

با سلام.
من از علاقمندان استاد پویانیا هستم. بطور اتفاقی با وبلاگ شما برخورد کردم. چند سالی بود از استاد بی خبر بودم. خوشحالم که به همت وبلاگ شما توانستم ایشان را دوباره ببینم.
موفق باشید

شهرام محمدی شنبه 17 دی 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

با سلام و عرض ادب
می خواستم خواهش کنم اگر مقدور هست تعدادی از آثار استاد را در سایت برای دانلود بگذارید. یا اگر آدرس سایت مربوط به دانلود آثار استاد را دارید لطفادر سایت بگذارید.
با تشکر

چشم در اولین فرصت من تماس خواهم گرفت به استاد ودرخواست شما را به عرض ایشان خواهم رساند،اگر مقدور باشد داخل این وبلاگ هم قرار خواهد گرفت

سارا دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام جناب آقای احسانی. من و خانواده ام از علاقمندان صدای استاد پویانیا هستیم.من موفق شدم تعدادی از آثار استاد رو از سایتهای مختلف از جمله iranseda.ir دانلود کنم. من فارس هستم ولی واقعا از موسیقی های لری و ترکی استاد لذت میبرم.
برای جنابعالی و استاد سلامتی و نشاط رو آرزو میکنم.
سارا _ گچساران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد